søndag 22. mai 2016

Neste medlemsmøte er onsdag 25. mai kl. 19.00



Det blir sommeravslutning med enkel bevertning og utlodning.

 
Alle må ta med seg en quilterelatert gevinst.Husk kontanter! 
(Loddene koster kr. 5.-)



 

Vis og fortell.
Vi oppfordrer alle til å ta med seg noe å vise frem. Om det er nytt eller gammelt spiller ingen rolle. 






Annie har planlagt et hemmelig, lite syprosjekt for oss:


Jeg fikk ”oppskriften” for en uke siden, og skulle prøvesy til styremøtet i går. Det så ut som et par helt ubrukelige stoffremser! Men etter de siste instruksene i går kveld skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten!!! 
Jeg trenger mange selv, og det gjør nok alle jeg kjenner også. Supre gaver til både damer og menn!   
Dere kan velge om dere vil lage en eller begge. 
Her er målene til to varianter: 

Modell 1:
  • Skjær en stoffremse 11 x 2 inch. Brett den dobbel, rette mot rette så den blir 5,5 x 2 inch. Sy langs begge langsidene og vreng den slik at den blir som en lomme.
  • I tillegg må du ta med 1 knapp og 2-3 cm strikk eller en hårstrikk.
  • Ta gjerne med noe pynt du kan sy på.
Modell 2:
  • Du kan lage en som er litt kortere også. Skjær 9 x 2 inch. Og sy som på modell 1. 
  • Du kan godt bytte ut knapp og strikk med noen cm. borrelås eller en trykk knapp. 
  • Ta gjerne med litt pynt til denne også. 
Nål og tråd for håndsøm.


Både gjester og medlemmer ønskes hjertelig velkommen!

Sted: Skårer Kirke,
inngang D ved 
parkeringsplassen,
innkjøring fra 
Løkenåsveien.
Husk å ta med navnelapp og kopp.
Det er gratis for medlemmer. 
Gjester betaler kr.50.-



Grasrotandel
Tipper du eller spiller du Lotto?
Vil du gi grasrotandel til Lørenskog Quilteklubb?
Klubbens Organisasjonsnummer er: 988 060 852
Vi er takknemmelig for din støtte.

Les mer om Grasrotandel her:

Tilknytt Lørenskog Quilteklubb her:
https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen/#search=988060852

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar